آجر سفال پرشین در فصل های مختلف دمای خانه را تنظیم می کند

اگر کسی از شما بخواهد که به واضح ترین کاربرد آجر سفال پرشین فکر کنید، به احتمال زیاد ذهن شما شروع به تمرکز روی خانه سازی و به طور کلی صنعت ساخت و ساز می کند. بدون شک از آجر بیش از هر کاربرد دیگری برای ساخت و ساز استفاده می شود.

اگرچه آجرها به وضوح وزنه‌های کاغذی فوق‌العاده‌ای می‌سازند و قادرند حتی دردسرسازترین زنبورها را نیز ارسال کنند، اما به نفع پیشنهادهای معقول‌تر از این مقاله کنار گذاشته می‌شوند.

به نظر می رسد که تمایل روزافزونی برای زنده نگه داشتن گذشته امروز بیش از هر زمان دیگری وجود دارد. بسیاری از مردم آجرکاری خالی دور شومینه در اتاق جلوی خانه مادربزرگ هایشان یا شاید یک کف آجری طرح دار با نقش و نگار روستایی به یاد دارند.

رایج ترین مکان برای یافتن آجر در داخل خانه مدرن آشپزخانه است. بسیاری از صاحبان خانه‌ها می‌خواهند با آجری بودن قسمت‌های آشپزی و حتی کابینت‌شان، حس و حال کلبه‌ای روستایی به آشپزخانه‌هایشان داشته باشند.

این روزها ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشید که آجرهای بازیافت شده یا فقط استفاده نشده را در انجمن هایی مانند Freecycle که به صورت رایگان ارائه می شوند، پیدا کنید. استفاده از این آجرها در اطراف خانه و باغ مطمئناً به جذابیت بصری می افزاید.

چه آجرهای خود را از یک تاجر آجر یا یک انجمن آنلاین تهیه کنید، می توانید از این آجرها در داخل یا خارج استفاده کنید. پروژه های زیادی وجود دارد که می توان از آجرها با نتایج بسیار خیره کننده ای برای آنها استفاده کرد.

اکثریت قریب به اتفاق این پروژه ها به خوبی در حد توانایی علاقه مندان به DIY رقیب هستند یا ممکن است برای پروژه هایی که به تنهایی آنقدر بزرگ هستند نیاز به یک پیمانکار با تجربه داشته باشند.

در زیر فقط چند مورد استفاده از آجر آورده شده است. اینها ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های موجود هستند. با این حال، با صرف زمان کمی بیشتر و استفاده از یک ملات خوب مخلوط شده برای تثبیت آجرها در جای خود، می‌توان با تمام این پروژه‌ها ماندگاری طولانی‌تر و حرفه‌ای‌تری داشت.