بالنی با کارتریج p1005 به مدت 48 روز در آسمان اوج گرفت

کارتریج های مدرن قطعات بسیار محکمی از کیت هستند، اما اگر می خواهید بهترین عملکرد خود را داشته باشند و تا زمانی که ممکن است دوام داشته باشند، همچنان نیاز به مراقبت دارند.

کارتریج p1005 که قصد دارید تا زمانی که به آنها نیاز دارید نگهداری کنید، باید در مکانی خنک و تاریک نگهداری شوند. یک مکان عالی یک کمد راحت به دور از هرگونه منبع گرما است.

 هنگامی که در کمد کارتریج ها قرار می گیرند باید در کنار خود نگهداری شوند تا جوهر در تماس با قسمت اسفنجی دیواره کارتریج باقی بماند. همچنین به یاد داشته باشید که تاریخ انقضا را یادداشت کنید.

 کارتریج های جوهر باید چند ماه دوام بیاورند اما مطمئن شوید که قبل از موعد مقرر از آنها استفاده کنید.

هنگامی که برای اولین بار کارتریج جوهر خود را نصب می کنید، مطمئن شوید که چاپگر شما چرخه تمیز کردن کامل خود را اجرا می کند تا از مسدود شدن نازل ها جلوگیری شود. سعی کنید این تمیز کردن ها را به طور منظم اجرا کنید تا کارتریج خود را در وضعیت خوبی حفظ کنید.

چاپ بدون کارتریج

کارتریج‌های چاپگر خانگی نه تنها برای شما گران هستند، بلکه دور انداختن نادرست آن‌ها می‌تواند به محیط زیست نیز آسیب جدی وارد کند. بر اساس تحقیقات Cartridge World، تنها در آمریکای شمالی، 350 میلیون کارتریج به مکان‌های دفن زباله پرتاب می‌شوند، جایی که بین 450 تا 1000 سال طول می‌کشد تا تخریب شوند.

خوشبختانه چند جایگزین وجود دارد که چاپ شما را نه تنها پایدارتر، بلکه مقرون به صرفه تر می کند.