با استفاده از مایع لباسشویی دستی لکه های دیوار را از بین ببرید

شوینده مایع لباسشویی دستی جایگزین مفیدی برای شوینده های پودری است، به ویژه در مناطقی که آب سخت دارند. با مخلوط کردن نسبت مناسب از مواد تجویز شده ایجاد می شود. فرآیند تولید شامل چندین مرحله اساسی است، از اختلاط سازنده ها در یک پایه تا افزودن طیف وسیعی از کامل کننده ها.

برندهای شوینده زیادی در بازار وجود دارد و هر سازنده فرمول مخصوص به خود را دارد. اگرچه اکثر مواد ضروری اغلب یکسان هستند، این نسبت و جزئیات کوچک است که بر عملکرد محصول نهایی و توانایی آن برای تمیز کردن خوب تأثیر می گذارد.

ممکن است شنیده باشید که روش های قدیمی شستن لباس ها شامل استفاده از عوامل عجیب و غریب مانند خاکستر و لیمو بوده است. در واقع، آن عوامل اصلاً عجیب نیستند. آنها به سادگی قلیایی هستند.

سازندگان قلیایی جزء ضروری در اکثر مواد شوینده لباسشویی هستند. این پایه است که معمولاً از نمک های محلول تشکیل شده است که با اسیدها واکنش نشان می دهد تا آنها را خنثی کند.

قلیایی ها جادویی هستند که به شما کمک می کنند تا لکه ها و کثیفی ها را بدون مالش بی پایان از روی لباس پاک کنید. با این حال، قلیاها به تنهایی خاصیت مرطوب کنندگی ندارند و باید با سورفکتانت ها ترکیب شوند.

همانطور که این مطالعه نشان می دهد، قدرت پاک کنندگی فرمول نهایی به شدت به نسبت مناسب مواد بستگی دارد. استفاده از مواد شوینده پودری معمولاً در هر بار هزینه کمتری دارد. این نوع شوینده بیشتر روی لکه های گلی و کثیفی های روی زمین موثر است.

اگر آب بسیار سرد داشته باشید یا فقط از آب سرد برای شستشو استفاده کنید، شوینده های پودری می توانند مشکل ساز شوند زیرا ممکن است کاملا حل نشوند. یک ترفند عالی برای مبارزه با این، استفاده از یک شیشه سنگ تراشی بزرگ است.

حدود 3 فنجان آب را گرم کنید، آن را به اتاق لباسشویی خود بیاورید، 1/4 فنجان پودر شوینده به آن اضافه کنید، آن را ببندید و تکان دهید، و آن را در دستگاه بریزید تا یک راه حل آسان و بدون آشفتگی برای مشکل باقی مانده پودری ایجاد شود. .