با خوردن پودر نبات بیز قد خود را افزایش دهید

در قرون وسطی، این پودر نبات بیز منحصراً برای خنک کردن و تسکین گلودرد تهیه می شدند. اختراع دیگر، آب نبات های مخلوط شده با ادویه هایی مانند زنجبیل، میخک، بادام، انیسون و غیره بود که در شربت عسل یا پوشش شکر برای بهبود مشکلات گوارشی آغشته شده بودند.

کودکان عاشق لیسیدن این آب نبات خوشمزه هستند و به طور حسی به طعم خلسه ای که در روح آنها وجود دارد وابسته هستند.تخمین زده می شود که هر سال یک آمریکایی به طور متوسط ​​بیش از 20 پوند آب نبات میل می کند.

بیشتر آب نبات ها در فصول تعطیلات به عنوان یک خوراکی شیرین مصرف می شوند. بیش از 2 میلیارد دلار توسط آنها برای خرید آب نبات در تعطیلات هزینه می شود.

معروفترین آب نبات است که برای اولین بار توسط Mars, Inc ساخته شد. نوار خوشمزه از ترکیب نوقا با کارامل شیرین و روی آن با بادام زمینی ترد تهیه می شود و سپس در شکلات شیری خیس می شود تا نتیجه ای خوشمزه داشته باشد.

این آب نبات نام خود را از اسب خانگی مورد علاقه خانواده مریخ در سال 1942 گرفته است. روش به دست آوردن آب نبات های رژیمی مختلف به صورت شماتیک در شکل 1 نشان داده شده است، در حالی که طرح مخلوط محدود اعمال شده در جدول 1 نشان داده شده است.

پشمک نوعی آب نبات پنبه ای است، اما به روشی متفاوت ساخته می شود. نخ پری سنتی یا آب نبات پنبه ای با چرخاندن شکر ذوب شده برای ایجاد نخ های بلند درست می شود. در سنت های شیرینی پزی ایرانی (و آسیایی) نخ های بسیار نازک را از طریق کشیدن می ساختند.

این آموزش نحوه درست کردن آن با شکر، ریاضیات همه چیز را به زیبایی نشان می دهد … فقط کافی است آن را بکشید، روی حلقه شکر آب شده خود را دو برابر کنید و این کار را تکرار کنید تا تارها به نازکی موی فرشته شوند.

با این حال، تفاوت بزرگ با این پشمک این است که با خمیر کنجد درست می شود. بنابراین این فقط شکر ریسیخته نیست، بلکه یک حلوای سبک تر از هوا است.

لیست مواد بسیار کوتاه است: شکر، کنجد، آرد، روغن نباتی، عصاره شکوفه پرتقال و رنگ های طبیعی. این بسته بندی سه گانه است، داخل کیسه زیپ ضخیم و مات شده یک سلفون مهر و موم شده و سپس یک کیسه دیگر داخل آن قرار دارد. رطوبت دشمن این شیرینی است.