با گذاشتن سیب خشک سفید در ماکروفر آن را نرم و آبدار کنید

سیب خشک سفید برای دستگاه گوارش ضروری است، زیرا مقدار زیادی فیبر و فیبر غذایی در محصول متمرکز شده است. با مصرف منظم آنها، جذب غذا را به ترتیبی افزایش می دهید، از تخمیر آن در مری جلوگیری می کنید، جذب مواد با ارزش را در خون افزایش می دهید.

خشک کردن همچنین رکود را از بین می برد، حرکت روده و میکرو فلور روده را بهبود می بخشد. برای مبتلایان به آلرژی. اگر به غذا یا دارو حساسیت دارید، برش های سیب خوب خشک شده به شما کمک می کند تا با علائم ناخوشایند مقابله کنید.

میوه یک واکنش آلرژیک را سرکوب می کند و علائم اولیه و باقی مانده را از بین می برد. مادران تازه ساخته شده حتی به نوزادان نیز خشکی می دهند، زیرا چنین سیب هایی ضد حساسیت هستند.

برای سیستم ایمنی بدن. خواص ترمیم کنندگی میوه های خشک از دیرباز شناخته شده است. تا به امروز، مردم به طور گسترده ای از خشک کردن برای تقویت ایمنی، جلوگیری از بیماری ها در طول گسترش عفونت های ویروسی استفاده می کنند.

مصرف این محصول در زمان کمبود ویتامین ها، تغییر شدید آب و هوا و فصل مفید است. به این روش ساده جایگزین ویتامین های گران قیمت داروخانه خواهید شد. برای فعالیت قلبی عروقی خشک کن ها به خاطر ذخایر معدنی خود معروف هستند، اما منیزیم و پتاسیم اهمیت ویژه ای دارند.

این ترکیبات مورد نیاز افرادی است که تمایل به ایجاد “هسته” دارند، یعنی آستانه های قلبی. خشک کردن همچنین به بهبود سریعتر پس از سکته مغزی، افزایش تون عضله اصلی و عادی سازی ریتم کمک می کند.

برای سیستم عصبی. محیط روانی- عاطفی انسان مدرن به دلیل قرار گرفتن مداوم در معرض استرس رنج می برد. ممکن است در محل کار، حمل‌ونقل عمومی، خانه و حتی جایی که می‌توانید استراحت کنید، با احساسات منفی مواجه شوید.