تجهیزات پزشکی زیبایی موجب جذابیت صورت شما می شود

یافته ها نشان می دهد که در 100 درصد بیمارستان ها، خط مشی ها و رویه ها برای تمام مراحل چرخه عمر تجهیزات پزشکی زیبایی به طور نسبی در دسترس هستند، به این معنی که خط مشی ها پراکنده هستند.

در 80 درصد بیمارستان ها سیاست و رویه ای برای خرید تجهیزات پزشکی وجود ندارد، یعنی سیاست ها و رویه های رسمی و داخلی در بخش وجود ندارد و در 20 درصد بیمارستان ها معنای نسبی وجود دارد که سیاست ها و رویه ها پراکنده هستند.

در 60 درصد بیمارستان ها، سیاست ها و رویه های نسبتاً کمی برای استفاده صحیح از تجهیزات پزشکی وجود دارد، به این معنی که سیاست ها و رویه های پراکنده وجود دارد. و در 60 درصد بیمارستان ها هیچ سیاست و رویه رسمی در بخش وجود ندارد.

در 80 درصد بیمارستان ها هیچ خط مشی و رویه ای برای استفاده از سیستم تماس یا حذف تجهیزات پزشکی تحت سیستم فراخوان از ارائه خدمات وجود ندارد، به این معنی که خط مشی ها و رویه ها به طور رسمی و در بخش و در بخش وجود ندارد.

100٪ از بیمارستان ها، سیاست های سیستم تماس اجرا نمی شود. در 100 درصد بیمارستان ها، سیاست ها و رویه هایی برای از کار انداختن تجهیزات پزشکی به هیچ وجه تدوین نشده است. در 100 درصد بیمارستان ها موجودی تجهیزات پزشکی به صورت کتبی موجود بوده و موجودی کامل و دارای امکانات مورد نظر می باشد.

در 100% بیمارستان ها لوازم جانبی مطابق استاندارد و توصیه سازنده بوده و به دستگاه آسیبی نمی رساند و مدارک مربوط به این کبریت در واحد موجود می باشد. در 100% بیمارستان ها مواد مصرفی تا حدودی و نه به طور کامل طبق توصیه سازنده بوده و مطابق با استانداردهای MSDS نبوده و مدارک آن در قسمت موجود است.

در 100 درصد بیمارستان ها سوابق برنامه PM به صورت کامل و با تمام امکانات لازم تکمیل شده است. در 60 درصد بیمارستان ها هیچ برنامه ای برای آزمایش ایمنی بیمار قبل از نصب و استفاده برای بیمار وجود ندارد.

در 20 درصد بیمارستان ها طرح تست ایمنی قبل از نصب و استفاده برای بیمار وجود دارد اما کامل نیست. در 20 درصد بیمارستان ها برنامه ای برای تست ایمنی تجهیزات قبل از استفاده برای بیمار به کاربر ارائه می شود و سوابق وی ثبت می شود.