تیشرت سوزنی شماره دار بوی بد بدن را به خود جذب نمی کند

تیشرت سوزنی شماره دار در ابتدا فقط توسط مردان به عنوان زیرپیراهن پوشیده می شد. اکنون آن را به عنوان یک پیراهن آستین کوتاه و بدون یقه یا هر پیراهن بیرونی با طرح مشابه تعریف می کنند. این نام به این دلیل است که از نظر شکل شبیه حرف بزرگ T است.

تی شرت مردانه یک چیز اساسی است که از زمان های بسیار قدیم مد بوده است، به دلیل ساده، در عین حال جاز، و قابل توجه است. جای تعجب نیست که هیچ کمد لباس مردانه ای بدون تی شرت های مختلف نخواهید داشت.

اما پس از آن یک نفر باید چند تی شرت داشته باشد؟ حرف آخر ما این است که 7 تا 10 تی شرت، هر کدام در سبک متفاوت، برای شروع خوب است. بسته به اندام و استایل شما، به آرامی به چهار مورد دیگر بروید. فراموش نکنید که برای ما تشویق و نظرات خود را ارسال کنید، روزی که توصیه های سبک ما از شما تعریف های خوبی دریافت می کند.

پارچه‌های دنده‌باف اغلب زمانی استفاده می‌شوند که تناسب راحت‌تری داشته باشید. بسیاری از تی‌شرت‌های با کیفیت بالاتر از پارچه‌های بافتنی دنده‌ای بادوام ساخته شده‌اند. یقه‌بندها به لباس حمایت می‌کنند و به یقه تی‌شرت جلوه کامل‌تری می‌دهند.

دوخت قابل مشاهده با رنگ نخی که با پارچه ترکیب می شود انجام می شود. از نخ های بی رنگ یا تک رشته ای می توان برای سجاف های هر پارچه رنگی استفاده کرد، که مجدداً نیاز به تغییر اغلب نخ را از بین می برد، اگرچه نخ تک رشته ای ممکن است پوست را تا حدودی تحریک کند.

یقه‌بندها معمولاً بافتنی‌های دنده‌ای یک به یک اینچی هستند، اگرچه پارچه‌های سنگین‌تر یا تی‌شرت‌های باکیفیت‌تر ممکن است به بافتنی دو به دو نیاز داشته باشند. پارچه‌های یقه‌بند ممکن است کشباف‌های لوله‌دار با عرض خاص یا پارچه‌های صافی باشند که باید دوخته شوند.