جو دوسر کواکر پرفروش ترین محصول سال در جهان شد

جو دوسر کواکر که هم در تغذیه انسان و هم برای حیوانات قابل استفاده است، گونه ای گیاهی است که می توان آن را به صورت غلات و علف سبز کشت کرد. به دلیل محتوای کم گلوتن آن، می تواند به عنوان یک غذای جایگزین برای بیماران سلیاک استفاده شود.

جو دوسر در واقع غلاتی است که حاوی مقدار زیادی ویتامین B1، B3، B5 و B6 و همچنین بسیاری از مواد معدنی و فیبرهای مغذی مانند فسفر، منیزیم، آهن، روی، کلسیم است. جو دوسر که به لطف همه این مواد مفید موجود در آن یکی از بهترین غلات قابل مصرف است.

به بدن انرژی می دهد و در نتیجه به ما کمک می کند تا احساس تناسب اندام بیشتری داشته باشیم. جو دوسر به لطف بتا گلوکان موجود در آن، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. از آنجایی که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، از بدن در برابر مواد خارجی محافظت می کند و از دفع مواد مضر در بدن پشتیبانی می کند.

به لطف این ویژگی از بدن در برابر بیماری های قلبی عروقی محافظت می کند. جو همچنین به افرادی که از دیابت رنج می برند کمک می کند، زیرا قند خون را متعادل می کند. به کاهش کلسترول بد کمک می کند. به لطف فیبرهای غذایی موجود در آن، شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد.

به خصوص با ماسک هایی که با آرد جو دوسر تهیه می شود، کسانی که مشکلاتی مانند خشکی، خارش و قرمزی پوست دارند می توانند از شر این مشکلات خلاص شوند. همچنین می توان آن را به عنوان یک حامی طبیعی در درمان آکنه و آکنه در نظر گرفت.

هنگامی که ماسک آماده شده و به صورت خارجی استفاده می شود، جو حتی موها را سالم تر، ابریشمی و براق تر می کند. هنگامی که فواید جو دوسر را مشاهده کردید، ممکن است بخواهید بلافاصله مصرف آن را شروع کنید.

اما همچنین مفید است که ابتدا در مورد آنها یاد بگیرید. از آنجایی که یولاف یک دانه است، برای سهولت در مصرف آن تحت فرآیندهای مختلفی قرار می گیرد. به همین دلیل جو دوسر به اشکال مختلف در بازار ظاهر می شود.