حوله پالتویی تن پاک شما را از ابتلا به بیماری اگزما نجات می دهد

زندگی ما شامل بسیاری از چیزهای کوچک است که به ما راحتی و آسایش می دهد. حوله پالتویی تن پاک بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره، یک ویژگی ضروری از بهداشت شخصی یک فرد است. حوله های پالتویی با هدف و کیفیت مواد متمایز می شوند. برای انتخاب درست، یادگیری در مورد کیفیت پارچه، یادگیری تمایز بین انواع حوله مفید خواهد بود.

هر حوله پالتویی هدف خود را دارد. محصولات نساجی به چند نوع تقسیم می شوند: حوله آشپزخانه. برای تمیز کردن آشپزخانه استفاده می شود: پاک کردن میز، ظروف، برای پاک کردن دست ها. برای تولید از پارچه های بدون پرز استفاده می شود.

برای بهداشت شخصی پس از مصرف آب در نظر گرفته شده است. تولید شده از پارچه های پشمی نرم، سایزهای بزرگ. حوله دست و پا. مانند حمام، برای بهداشت انسان استفاده می شود، اما کوچکتر. حوله صورت. برای تولید از پارچه های نرمی استفاده می شود که قادر به آسیب رساندن به پوست ظریف صورت نیستند.

بر خلاف حوله پالتویی حمام، حوله ساحلی دارای یک توده کوچک است. در پارچه های متراکم، رنگ های روشن و الگوهای با دیگران متفاوت است. حوله بچه. آنها از پارچه های نرم با بافت دو طرفه نخ تولید می شوند.

آنها با استفاده از چاپ های روشن که شخصیت های کارتونی مورد علاقه، اسباب بازی های کودکان را به تصویر می کشند متمایز می شوند. حوله ماساژور. تولید شده از پارچه های متراکم، طراحی شده برای بهبود جریان خون در حین مالش بدن.

حوله های ساخته شده از پارچه های مصنوعی مقاومت در برابر سایش را افزایش داده اند، شکل خود را برای سال های زیادی حفظ می کنند. خواص پارچه های مصنوعی مدرن نزدیک به طبیعی است و به طور گسترده ای برای حوله های بهداشت شخصی استفاده می شود.

پارچه بامبو یک متریال خلاقانه با بافتی ظریف که در لمس لذت بخش است. این پارچه با پردازش الیاف سلولز از ساقه های بامبو با پردازش شیمیایی بیشتر به دست می آید. خاصیت اصلی پارچه ضد حساسیت است، بنابراین از ویسکوز بامبو برای تولید حوله های صورت و بدن استفاده می شود.