زنی که آجر نسوز قم را شب ها بغل می کند و می خوابد

انواع مختلفی از آجر نسوز قم بر اساس مصالحی مانند خاک رس، بتن، آهک، خاکستر بادی و غیره در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. آجر یک مصالح ساختمانی مهم است که عموماً به شکل مستطیل ساخته شده از خاک رس موجود است. آنها از زمان های قدیم تا دوران مدرن به دلیل قیمت پایین و دوام بسیار محبوب هستند.

اگر می خواهید بهترین آب و هوا را به خانواده خود ارائه دهید، آجر یکی از مناسب ترین مصالح برای داخل خانه است. دلایل زیادی برای این وجود دارد در واقع، آنقدر زیاد که می‌توانیم یک جزوه کامل را در مورد مزایای یک خانه کاملاً آجری چاپ کنیم.

در خانه ای که کاملاً آجری است، نما و دیوارهای داخلی نیز از آجر ساخته شده است. همچنین در مقایسه با جایگزین های سبک تر، مانند بتن متخلخل، سیمان، گچ یا چوب، دیوارهای سنگین تری خواهید داشت.

دیوارهای آجری برای ساختمان های مدرن و کم مصرف با سیستم های گرمایشی جدید ایده آل هستند. اینها شامل پمپ های حرارتی همراه با گرمایش از کف و دیوارهای داخلی ساخته شده از آجر است. راه حل های عملی، از نظر فنی خوب فکر شده و امیدوارکننده، که هزینه های آنها به زودی برای خود جبران می شود.

دیوارهای داخلی سنگین از طریق جرم حرارتی خود به دمای ثابت کمک می کنند. به همین ترتیب، زمانی که خورشید می تابد یا هوا سرد است، می توانید هر نوسان دما را متعادل کنید. این بسیار مفید است، با توجه به مقررات ساختمانی مدرن، که مشخص می کند گرمای داخلی باید از طریق دمای پایین اما ثابت به دست آید.

در تابستان، تقاضا برای خنکی و تهویه به لطف دیوارهای محکم کاهش می یابد. گرمای بیش از حد به یک مشکل لوکس خانه های کم مصرف تبدیل شده است. دیوارهای آجری دمای ثابت و دلپذیری را ارائه می دهند که در مصرف انرژی نیز قابل توجه است.