ساعت ست رولکس اصل موجب از بین رفتن درد دست و مچ دست می شود

ساعت های ورزشی از برند ساعت ست رولکس اصل را می توان به دو کلاس جداگانه تقسیم کرد غواصی و مسابقه. ساعت های غواصی برای کار در اعماق زیاد طراحی شده اند: قاب های ضد آب ضخیم آماده مقاومت در برابر غواصی تا صدها متر و تغییرات دمایی آنی هستند و همچنین دارای محافظت الکترومغناطیسی هستند.

معمولاً در چنین ساعت‌هایی تاج بزرگی با بریدگی‌های عمیق‌تر و خشن‌تر می‌گذارند تا بتوان آن را با دست‌های دستکشی پیچ داد. اغلب، یک پوشش نیز روی تاج پیچ می شود، که علاوه بر این از حرکت در برابر آب محافظت می کند.

 

اصلی‌ترین عارضه‌ای که ساعت‌های غواصی را متمایز می‌کند، قاب چرخشی یک طرفه با مقیاس دقیقه‌ای است که با آن می‌توانید زمان شیرجه را محاسبه کرده و به موقع صعود کنید. همچنین اغلب عقربه ها و نشانگرهای ساعت های غواصی با ترکیبات شب تاب روشن می شوند که تشخیص زمان را حتی در عمق ممکن می کند.

ساعت‌های مسابقه از استحکام کمتری برخوردارند اما دقیق‌تر هستند. عملکرد اصلی آن‌ها حفظ زمان‌های دور دور است، بنابراین یک کرنوگراف داخلی دارند. این عارضه به شما امکان می دهد دوره های زمانی خاصی ثانیه، دقیقه، ساعت را ثبت کنید.

عملکرد کرونوگراف از نظر اندازه گیری به حرکت بستگی ندارد و توسط دکمه های جداگانه روی کیس کنترل می شود. برخلاف یک کرونومتر ساده، زمانی که کرنوگراف در حال کار است، ساعت همچنان زمان را نشان می دهد و عملکرد اصلی خود را از دست نمی دهد.

یک نسخه پیچیده تر از کرونوگراف، کرونوگراف تقسیم شده است که به شما امکان می دهد چندین رویداد را به طور همزمان ثبت کنید. قاب ساعت های مسابقه ای اغلب با مقیاس سرعت سنج تزئین شده است.

به ویژه ارزش برجسته کردن ساعات سربازی را دارد. فرماندهان در روسیه محبوب هستند مدل های عظیم و سنگین با نشانه زمان قابل خواندن و دست های ضخیم. در ابتدا، آنها به عنوان ساعت های جایزه برای افسران توسعه داده شدند، اما اکنون ساعت های فرمانده را می توان به یک دسته جداگانه برای طراحی قابل تشخیص خود متمایز کرد.