قاتل زنجیرع ای که با بچینگ سیمان مردم را له می کند

کارخانه بتن که به عنوان بچ پلانت یا بچینگ سیمان نیز شناخته می شود، تجهیزاتی است که مواد مختلفی را برای تشکیل بتن ترکیب می کند که شامل آب، هوا، مواد افزودنی، ماسه، سنگدانه ها (سنگ ها، شن و غیره)، خاکستر بادی، سیلیس می شود. دود، سرباره و سیمان.

بچینگ بتن را می توان با بچینگ وزنی یا حجمی به دست آورد. بچینگ پلانت ماشینی است برای تولید بتن از مواد تشکیل دهنده آن مانند سیمان، سنگ خرد شده، ماسه، آب و مواد شیمیایی افزودنی. گاهی اوقات موادی مانند GGBS، خاکستر بادی یا میکرو سیلیس برای اصلاح ویژگی های محصول نهایی اضافه می شود.

اصطلاح بچینگ پلانت از “بچینگ” گرفته شده است، به این معنی که بتن در حمام های اندازه گیری شده در داخل یک بچینگ پلانت بتن تولید می شود. کارخانه مخلوط ترانزیت از ترازوهای دستی یا دیجیتالی برای جمع‌آوری و وزن‌دهی سیمان استفاده می‌کند. کارخانه های بچینگ بتن پایدار ثابت هستند و در فاصله زیادی از محل ساخت و ساز قرار دارند.

بتن با استفاده از یک کامیون به محل ساخت و ساز منتقل می شود. راه اندازی بچینگ پلانت های ثابت بتن ساده است و ابعاد آنها بزرگتر از بچینگ پلانت های سلولی است. آنها بیش از حد مؤثر هستند و بتن باکیفیت تولید می کنند و باید مراقب بود که کامیون در زمان مورد نظر به محل مورد نظر برسد.

در غیر این صورت، بتن شروع به یخ زدن می کند، به همین دلیل بتن تحتانی می تواند توزیع شود. بچینگ پلانت ثابت معمولاً برای پروژه های صنعتی با دهانه زیاد و تقاضای زیاد برای بتن استفاده می شود. گاهی اوقات کارخانه بچینگ بتن ثابت در فاصله ای قرار می گیرد که قیمت حمل بتن افزایش می یابد و در نتیجه اقتصادی تر می شود.

در چنین شرایطی، بچینگ پلانت های متحرک بتن با مدل های ذخیره سازی فیزیکی، توزین، اختلاط و تخلیه بسیار محبوب هستند. پس از راه اندازی کارخانه، پیمانکار می تواند تولید بتن را مطابق با نیاز شغلی اصلاح کند. پس از اتمام ساخت، این کارخانه به سایت دیگری منتقل می شود.