قرص ماشین لباسشویی فیری بهترین پاک کننده برای کفپوش های خانه شما است

شوینده ای به نام قرص ماشین لباسشویی فیری به شکل قرص خشک و غلیظ عرضه می شود. مشابه پاکت‌های لباس‌شویی معمولی، یک تبلت لباس‌شویی فیری را مستقیماً در درام ماشین لباسشویی قرار می‌دهید و ماشین را در چرخه شستشوی مورد نظر روشن می‌کنید.

با این حال، بر خلاف بسته‌های لباس‌شویی معمولی، قرص‌های لباس‌شویی فیری به‌صورت جداگانه در پلی‌وینیل الکل (PVA) پیچیده نمی‌شوند، بلکه برهنه هستند.

آنها در بسته بندی های قابل کمپوست حمل می شوند و ما همچنین یک ظرف فولادی با روکش قلع قابل پر کردن را می فروشیم که برای استفاده مجدد مداوم طراحی شده است و با قرص های لباسشویی ما توصیه می شود.

قرص‌های لباس‌شویی فیری در کنار برندهای بزرگ از نظر توانایی پاک کردن لکه‌های مختلف خانگی از روی پارچه مورد آزمایش قرار گرفتند.

قرص ها، پاکت ها و مواد شوینده مایع در آب سرد و قرص ها و پاکت ها نیز در چرخه های شستشو با آب گرم آزمایش شدند. لکه ها روی پارچه های پنبه ای یا پنبه ای پلی استر اعمال شد.

برای هر دو آزمایش شستشو با آب سرد و گرم، روش آزمایش یکسانی دنبال شد. سه نمونه از هر لکه برای هر برند استفاده شد. تمام پارچه های لکه دار در یک چرخه شستشو با یک قرص، یک بسته یا 1.5 اونس مایع شوینده قرار داده شدند.

پارچه‌های تمیز اضافی به چرخه‌ها اضافه شدند تا بار کامل لباس‌ها را شبیه‌سازی کنند. اثربخشی هر محصول بر حسب دلتا E اندازه‌گیری شد.

دلتا E تغییر بین دو رنگ را نشان می‌دهد یعنی رنگ پارچه با لکه قبل از شستشو و رنگ پارچه بعد از شستشو. هر چه دلتا E بالاتر باشد، تغییر بین قبل و بعد از چرخه شستشو بیشتر می شود که نشان می دهد مقدار بیشتری لکه از پارچه پاک شده است. قرص لباسشویی بلولند لکه های رایج را تمیز می کند.