مردی که با بلوک دیواری سیمانی در سمنان تازه عروسش را به قتل رساند

بلوک دیواری سیمانی در سمنان یک گزینه عالی برای دیوارهای پارتیشن هستند زیرا نصب سریع و آسانی دارند. گنجاندن آرماتورهای فولادی به استحکام سازه می افزاید. دیوارهای باربر خارجی و داخلی، دیوارهای پارتیشن، دیوارهای پانلی و دیوارهای مرزی از کاربردهای رایج بلوک های بتنی توخالی هستند.

بلوک های بتنی جامد برای ساخت دودکش و شومینه مناسب هستند، اما برای دیوارهای بدون بار و دیوارهای باغ نیز به خوبی کار می کنند. بلوک های بتنی نیز در انواع پروژه های محوطه سازی کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرند.

به عنوان مثال، بسیاری از ایده‌های مبلمان و پاسیو در فضای باز، شامل نشستن در فضای باز، صفحه نمایش تزئینی، بار در فضای باز، تخت گل و بسیاری موارد دیگر است. بلوک های بتنی می توانند کالاهای ذخیره شده را از اثرات تغییر آب و هوا پوشش دهند. جای تعجب نیست که مهندسان آن را برای ساخت سطل های مواد ترجیح می دهند.

کاهش ضخامت دیوار به دلیل بلوک های بتنی باریکتر نسبت به دیوارهای آجری سنتی، با افزایش سطح فرش، فضا را بزرگتر می کند. ساختمان بلوک‌های بتنی به دلیل اندازه وسیع بلوک‌ها، سیستماتیک‌تر، سریع‌تر و محکم‌تر از بنایی آجری است. عایق حرارتی بهتری ارائه می شود.

به طور موثر صدا را جذب می کند و از فضای داخلی در برابر آلودگی صوتی محافظت می کند. استفاده از بلوک های بتنی محافظت بیشتری در برابر آتش ایجاد می کند. از زمین های گرانبهای کشاورزی که به طور گسترده برای تولید آجرهای سفالی استخراج می شوند، محافظت می کند.

قطعات جداگانه را می توان به اندازه و شکل سفارشی بزرگتر تولید کرد که امکان چرخش سریع چرخه ساختمان را فراهم می کند. بلوک های بتنی بر خلاف آجرهای سنتی دارای اندازه ثابتی هستند که نیاز به گچ را کاهش می دهد و آنها را به راه حل مقرون به صرفه تری تبدیل می کند. میزان مصرف ملات کمتر از مصالح بنایی سنتی است، اما استحکام کلی سازه افزایش یافته است.