نخود بازاری موجب از بین رفتن گلبول های قرمز می شود

نخود بازاری همیشه در طب عامیانه استفاده می شده است. بقراط معروف از آن برای درمان کم خونی، گواتر، چاقی، بیماری های قلبی و عروقی استفاده می کرد. جوشانده بالای نخود ادم ماهیت قلبی و کلیوی را تسکین می دهد، عملکرد غده پروستات را در مردان بهبود می بخشد.

لازم است شاخه های جوان نخود را جمع آوری کنید، قبل از اینکه گیاه شکوفا شود، به طور کامل آسیاب کنید، 2 قاشق غذاخوری بریزید. دریافت مواد خام 1.5 قاشق غذاخوری. آب جوش و 30 دقیقه اصرار کنید. سپس صاف کرده و در طول روز قبل از غذا 2 قاشق غذاخوری میل کنید. تا زمانی که وضعیت بهبود یابد. این دم کرده سنگ ها را حل کرده و با ادرار از کلیه ها خارج می کند.

شفادهنده های عامیانه از بیماری ها صحبت می کردند، نخود را روی نقاط درد می پیچیدند و سپس آنها را در آتش می انداختند. این عمل که برای خیلی ها می تواند شبیه حیله گری به نظر برسد، به بدن بیمار انگیزه قدرتمندی برای بهبودی بخشید اگر فردی باور می کرد که درمان می شود و تصمیم می گرفت سالم باشد، همه چیز اتفاق می افتاد.

خواص آرد نخود واقعا جادویی است. اگر آن را بخورید حداقل 1 قاشق چایخوری. در روز، سپس پس از مدتی هضم به حالت عادی باز می گردد، و حتی مداوم ترین یبوست مزمن نیز فروکش می کند به این معنی که آرد نخود به بازگرداندن نظم در سراسر بدن کمک می کند.

نخود عملاً فاقد چربی است، اما حاوی فیبرهایی است که سطح کلسترول خون را کاهش می دهد. بیش از 16000 مرد میانسال از ایالات متحده، فنلاند، هلند، ایتالیا، یوگسلاوی سابق، یونان و ژاپن در این مطالعه شرکت کردند که رژیم غذایی و خطر مرگ ناشی از بیماری عروق کرونر قلب را در طی 25 سال بررسی کرد.

مصرف بیشتر گوشت در ایالات متحده، مصرف بیشتر سبزیجات، حبوبات، ماهی و شراب در جنوب اروپا، و مصرف بیشتر غلات، محصولات سویا، ماهی در ژاپن. نتیجه این مطالعه نشان داد که خوردن حبوبات می تواند خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تا 82 درصد کاهش دهد!