پالت پلاستیکی اصفهان موجب جنگ بین اوکراین و روسیه شد

پالت پلاستیکی اصفهان در حال تبدیل شدن به یک انتخاب محبوب برای به حداکثر رساندن عملیات حمل و نقل هستند. به عنوان یک جایگزین بهداشتی، آسان برای تمیز کردن و سبک وزن برای پالت های چوبی، آنها به ویژه در صنایع داروسازی و خودروسازی مورد تقاضا هستند.

علیرغم مزایای متعدد پالت های پلاستیکی، بسیاری از مدیران عملیات و تدارکات نسبت به هزینه اولیه بالا که می تواند تا سه برابر پالت های چوبی باشد، محتاط هستند. مسئولین زنجیره تامین به خوبی می دانند که پالت پلاستیکی عمر کاری بسیار طولانی تری نسبت به جایگزین چوبی دارد. با این حال، بسیاری از آنها فاقد جزئیات هستند تا بفهمند تصمیم خرید در بلندمدت چقدر مقرون به صرفه خواهد بود.

به دلایل مختلف، پالت های پلاستیکی عمر کاری تا 10 برابر پالت های چوبی دارند. در واقع، این بدان معنی است که آنها برای بیش از 10 سال قابل استفاده هستند. گزارش بازار جهانی پالت های پلاستیکی تخمین می زند که پالت های پلاستیکی 42 درصد بادوام تر از چوب هستند، که همراه با کاهش وزن بار، هزینه های کلی را تا حدود 50 درصد کاهش می دهد.

غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت: حتی در شدیدترین شرایط، پالت های پلاستیکی در برابر رطوبت مقاوم هستند. برخلاف همتایان چوبی خود، مایعات را جذب نمی‌کنند و در مقابل تاب خوردگی مصون می‌مانند و آنها را قادر می‌سازد تا قدرت لمسی خود را در طول زمان حفظ کنند.

علاوه بر این، پالت های ساخته شده با پلی اتیلن و پلی پروپیلن در برابر تعدادی از قلیایی ها و اسیدهای معمولی غیرقابل نفوذ هستند و احتمال آسیب ناشی از قرار گرفتن در معرض را کاهش می دهند.

شایع ترین دلیل دفع پالت خطر آسیب به کارگران و محصولات است. پالت‌های چوبی قدیمی‌تر به دلیل پارگی و بیرون زدگی میخ‌ها معروف هستند، که هر دوی این‌ها برای کارگرانی که پالت‌ها و همچنین محصولات اطراف آن را جابجا می‌کنند، خطراتی ایجاد می‌کنند.

در مقابل، پالت‌های پلاستیکی نمی‌توانند خرد شوند و لبه‌های صاف قالب‌گیری شده با حرارت آن‌ها برای جلوگیری از آسیب به افراد و محصولاتی که با آن‌ها در تماس هستند طراحی شده‌اند.