پودر لباسشویی فله ای اولین شوینده ای بود که در روستاهای آفریقا استفاده شد

هنگام انتخاب بین مواد شوینده مایع، مواد شوینده پودری مانند پودر لباسشویی فله ای و غلاف های تک دوز، چند فاکتور نقش دارند. اینها شامل نوع لکه هایی است که باید با آنها مقابله کنید و همچنین وضعیت آب خانه شما. این راهنما به شما کمک می کند تا گزینه های خود را بررسی کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای خانواده شما بهترین است.

ابتدا با وسایل حجیم شروع کنید، لباس های خود را در دسته های شل و باز نشده قرار دهید تا به طور یکنواخت در اطراف همزن، پروانه یا درام پخش شود. همچنین باید از بسته بندی لباس خودداری کنید، زیرا این کار مانع از حرکت لازم برای تمیز کردن مناسب می شود.

مواد شوینده پودری را می توان به راحتی زیاد یا کمتر از مقدار آن به دلیل ریختن بیش از حد اشتیاق یا خوانش کلاه اندازه گیری دشوار، زیاد کرد، اما به دلیل بسته بندی مناسب، گزینه ای برای توزیع آسان است. اندازه گیری پودر شوینده ساده است، اما ممکن است به سختی در ماشین لباسشویی شما ریخته شود. هر یک از گزینه ها را می توان با دقت در اندازه گیری و توزیع مواد شوینده در ماشین لباسشویی به درستی دوز کرد.

ماشین لباسشویی به این صورت کار می کند که لباس های شسته شده را در محلول آب فرو می کند و مواد شوینده را می شویید و آن را می چرخانید. ماشین‌های لباسشویی مدرن و کم آب به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آب کمتری مصرف کنند، بنابراین دارندگان این ماشین‌ها باید مراقب باشند که بیش از حد پر نشوند.

برای بهترین نتایج ممکن، باید آب کافی برای حل شدن مواد شوینده و فضای کافی برای حرکت لباس‌ها وجود داشته باشد. اگر فاصله بین بالای درام و لباسشویی کمتر از عرض یک دست باشد، احتمالاً دستگاه شما بیش از حد پر است. اگر اینطور باشد، ممکن است لباس‌ها آنقدر آب خیس کنند که برای حل کردن مواد شوینده باقی نماند!