کفش کلارک انگلیس موجب از بین رفتن ورم پا می شود

کفش کلارک انگلیس برای پیاده روی خود را در جایی که در معرض هوا هستند نگهداری کنید تا در فاصله زمانی بین استفاده کاملا خشک شوند. کیف باشگاه بهترین مکان برای تنفس آنها نیست.

اگر آنها را می شویید، در هوا خشک کنید. نیازی به شستن کفش کلارک های پیاده روی ندارید، اما اگر تصمیم دارید، از صابون ملایم و آب سرد استفاده کنید تا چسب را از بین نبرید. همیشه آنها را با هوا خشک کنید نه اینکه در خشک کن بیندازید. از گرما اجتناب کنید، زیرا این امر به تجزیه سریعتر چسب کمک می کند.

بهترین راه برای اینکه بفهمید کفش کلارک شما مرده است، چرخاندن کفش کلارک پیاده روی است. شروع به پوشیدن یک جفت کفش کلارک پیاده روی کنید و بعد از یک تا دو ماه آنها را با یک جفت کفش کلارک جدید جایگزین کنید.

الگوی کف پا فرسوده شده است. اکنون بسیاری از کفش کلارک‌ها به‌طور هدفمند ساخته می‌شوند، بنابراین زمانی که زیره کفش کلارک پوشیده می‌شود، رنگ متفاوتی نشان داده می‌شود تا به شما هشدار دهد.

پاشنه در یک طرف بیشتر از طرف دیگر ساییده می شود، گاهی اوقات تا حدی که کفش کلارک به یک طرف متمایل می شود. چروک هایی در کنار یا پایین کفی به دلیل خرابی تکیه گاه و بالشتک وجود دارد.

اینکه کجا و چگونه کف و پاشنه کفش کلارک خود را فرسوده می کنید می تواند به متخصص تناسب کفش کلارک بگوید که چه نوع کفش کلارکی را باید بخرید. هنگام خرید کفش کلارک جدید، کفش کلارک های قدیمی خود را همراه داشته باشید. آن‌ها می‌توانند نشانه‌هایی باشند که نشان می‌دهند شما بیش از حد پرون می‌کنید، راه رفتن خنثی دارید یا به خواب می‌روید.

در حالی که ممکن است بخواهید یک یا دو جفت کفش کلارک مرده را برای باغبانی یا سایر کارهای غیرورزشی در اطراف خود نگه دارید، باید کفش کلارک های خود را به جای دور انداختن آنها در سطل زباله بازیافت یا اهدا کنید.

نظارت بر بو سلول های پوست روی پاهای شما به طور مداوم مانند بقیه بدن شما می ریزند. با گذشت زمان، آن سلول های پوست مرده می توانند در داخل کفش کلارک شما جمع شوند. قارچ باعث ایجاد بوی نامطبوع و پایدار می شود. اگر حسی از آن دریافت کردید، ممکن است زمان یک جفت جدید فرا رسیده باشد.