کلاه کاسکت نولان موجب از بین رفتن درد های گردن می شود

کلاه کاسکت نولان به عنوان ابزار ایمنی برای جلوگیری از صدمات در یک محیط کنترل نشده مفید است. اگر نمی توانید از تصادف یا ضربه جلوگیری کنید، اما می دانید که اتفاق می افتد، کلاه کاسکت می تواند از آسیب به سر و مغز جلوگیری کرده یا آن را به حداقل برساند.

ما نمی توانیم به اندازه کافی تاکید کنیم که اولین قدم در پیشگیری از آسیب، به حداقل رساندن احتمال تصادف یا ضربه خوردن است. نخوردن به چیزی سخت بی نهایت بهتر از ضربه زدن با کلاه کاسکت است!

دلایل زیادی برای این گفته وجود دارد. هیچ کلاه کاسکت نمی تواند در برابر تمام ضربه های احتمالی محافظت کند و ضربه ممکن است از حفاظت کلاه فراتر رود. هیچ کلاه کاسکت از هیچ قسمتی از بدن که آن را نمی پوشاند محافظت نمی کند، بنابراین حتی اگر از آسیب سر جلوگیری شود، ممکن است صورت له شده، استخوان های شکسته یا بدتر از آن داشته باشید.

ایمنی همیشه مستلزم مصالحه است. کلاه کاسکت که بتواند به طور کامل در برابر هر ضربه ای محافظت کند، ممکن است بسیار بزرگ باشد. بند محکمی که کلاه ایمنی را در هنگام تصادف نگه می‌دارد، ممکن است کودکی را که کلاه ایمنی را در میمون‌بارهای زمین بازی می‌گیرد، خفه کند.

کلاه کاسکت به گونه ای طراحی شده است که تاثیرات مورد انتظار را در محدوده تحمل مغز انسان حفظ کند. اما اگر مغز یک شهروند سالخورده باشد و شکننده‌تر و انعطاف‌پذیرتر شده باشد، یا اگر قبلاً در گذشته آسیب دیده باشد و آسیب‌دیدگی مجدد آسان‌تر باشد، چه؟

یا اگر به دلیل عوامل ارثی فقط شکننده تر از حد متوسط باشد چه؟ استانداردهای فعلی کلاه حتی تلاشی برای رفع این مشکل نمی کنند. ضربه های مغزی کاهش می یابد، اما تا زمانی که آسیب های فاجعه بار کاهش یابد، همچنان قابل قبول است.

از بین بردن تصادف یا از بین بردن اجسام سخت در محیط تصادف ممکن است روش موثرتری برای رفع مشکل آسیب سر نسبت به استفاده از کلاه ایمنی باشد. مزایای این رویکرد به سایر قسمت‌های بدن نیز گسترش می‌یابد که کلاه ایمنی حتی سعی در محافظت از آنها ندارد.